A cadea de tallas grandes Lane Bryant fai promoción da liña
primaveral Cacique, desafiando a Victoria’s Secret.
A cadea de roupa tallas grandes Lane Bryant lanzou esta semana unha nova
campaña denominada #ImNoAngel (#NonSonUnAnxo) para promover a súa liña primaveral
de lencería Cacique, desafiando á marca Victoria’s Secret
e seus modelos de figuras idealizadas.
Ashley Graham, Marquita Pring, Candice Huffine,
Victoria Lee, Justine Legault e Elly Mayday son as protagonistas de #ImNoAngel, campaña que
promete rachar en Twitter.
A través de súa páxina oficial de lencería, a marca Lane Bryant invitou
a tódalas mulleres a subir un selfie co hashtag #ImNoAngel
escrito no espello e así conseguir facelo viral en todas as redes sociais.
No seu vídeo de promoción difundido en YouTube aparecen fermosas modelos de
tallas grandes en lencería e lanza unha pregunta retadora “Qué aburrido
sería se foramos todos iguais?”.
Esta campaña foi calificada como unha dura crítica á campaña de ‘Corpo
perfecto’ que lanzou Victoria’s Secret o derradeiro ano. A publicación
Business Insider sinalou que Victoria’s Secret está cada vez baixo máis presión
por ofrecer tallas maiores.
Ningún comentario:
Publicar un comentario